loading...
جامعه ی مجازی تفریحی ایرانیان
رضا بازدید : 259 پنجشنبه 22 دی 1390 نظرات (3)

iPhone-5

آی‌فون (iPhone) یک گوشی هوشمند تلفن همراه است که در روز ۹ ژانویه ۲۰۰۷(۱۹دی۱۳۸۵) توسط استیو جابز، مدیر عامل شرکت اپل، معرفی شد.

سلام به دوستان

یه فیلمی از سایت یوتیوب دانلود کردم که در مورد تکنولوژی جدید آیفون 5 نشون میده

توصیه میکنم حتما ببینید

خیلی خیلی جالبه

شاید باورتون نشه

حتما دانلود کنید

برای دانلود ادامه مطلب را کلیک کنید

 

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط hamid در تاریخ 1348/10/11 و 15:57 دقیقه ارسال شده است

سلام اینجا برای مهمونی خوبه ومیشه دوستان زیادی پیدا کرد

این نظر توسط clipkadeh در تاریخ 1348/10/11 و 13:56 دقیقه ارسال شده است

جدیدترین و بروز ترین سایت عکس و کلیپ دارای مجوز ارشاد اسلامی اگر حاضر برای همکاری با ما هستید حطمان فرم همکاری سایت پرکنید + مزایا در صورت سوال تا ساعت 6 عصر با شماره 09352617820 تماس حاصل فرمایید ادرس سایت: www.clipkadeh.ccz.ir

این نظر توسط حسین صافی در تاریخ 1348/10/11 و 1:07 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست من

این مطلب را بدون پیش داوری بخوان
اگر دنبال یک شغل پاره وقت میگردید حتما با من همراه باشید
من تمام سایتها را دیدم ودر غالب اونها ثبت نام کردم ومقداری باهاشون رفتم چه از سایتهای خارجی که غالبا کلاه بردارند وچه سایتهای ایرانی که بعضی شون اینگونه اند
ولی بعد از مدتها با یک مطلبی برخورد کردم که واقعا راست بود ومن بعداز مدتها تونستم با راهکارهاش به درامد برسم
الان من از این طریق دارم درامد درمیارم که مقدارش بسته به تلاش داره
حتما این مطلب را ببینید
دیدنش ضرر نداره

http://safefrosh.mihanblog.com/extrapage/3


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام به بازدید کنندگان محترم وب ؛ این سایت هدف خاصی را دنبال نمی کند . بلکه تمام هدف ها را دنبال می کند و مطالب آن مختلف است به طوری که به درد همه بخورد . و هر شخصی طبق تمایلات خود در این وب مطلبی ببیند . و هر گونه مطلب در این وب قرار می گیرد . باتشکر : مدیریت وب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 45
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 165
  • بازدید ماه : 425
  • بازدید سال : 6,476
  • بازدید کلی : 135,674
  • کدهای اختصاصی

    کد نمایش آب و هوا

    کد نمایش آب و هوا



    ساعت فلش

    آپلود عكس

    آپلود عكس

    دیکشنری آنلاین

    دیکشنری آنلاین