loading...
جامعه ی مجازی تفریحی ایرانیان
رضا بازدید : 356 شنبه 01 بهمن 1390 نظرات (0)

از نظر مدنا ، آهنگ موفق لیدی گاگا با نام” به این شکل متولد شده ام ” خیلی شبیه آهنگ موفق او با نام “احساساتت را بیان کن” است.

 

منتقدان لیدی گاگا بارها به شباهتهای این دو آهنگ اشاره کرده بودند اما مدنا تا به امروز ساکت مانده بود و درباره این موضوع اظهار نظر نکرده بود!

اما بلاخره مدنا هم درباره این شباهت صحبت کرد و به ای بی سی نیوز گفت:”وقتی این آهنگ را از رادیو شنیدم ، با خودم گفتم، چقدر این آهنگ برایم آشنا است.”

” از نظر من ، لیدی گاگا برای ساخت این آهنگ قطعا” از آهنگ من الهام گرفته است و در هر حال فکر می کنم که این آهنگ خیلی جالب است و خیلی خوب ساخته شده است.”

مدنا اخیرا” اعتراف کرد که در انجام کارهایش کمی وسواس دارد و دوست دارد همه کارها و جزئیات آنها تحت کنترل خودش باشد.

مدنا که فیلم جدید خود با نام “دابلیو .ای ” را خودش تهیه و کارگردانی کرده است ، گفت:” من کمی وسواس دارم و دلم می خواهدهمیشه همه چیز را خودم کنترل کنم و حتی در کوچکترین جزئیات کارها و فیلمهایی که انجام می دهم نیز دخالت می کنم.برای فیلم ” دابلیو . ای ” ، لباسها ، محل فیلمبرداری ، لامپها ، میزها ، فرشها و در کل همه چیز را خودم انتخاب کردم .”

” علاوه بر این ، قبل از اینکه بازیگران وارد صحنه شوند و نقش خود را مقابل دوربین اجرا کنند حتما” آنها را چک می کنم و اگر مشکلی در مدل موها و یا لباسهایشان وجود داشته باشد آن را حتما” رفع می کنم.”

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام به بازدید کنندگان محترم وب ؛ این سایت هدف خاصی را دنبال نمی کند . بلکه تمام هدف ها را دنبال می کند و مطالب آن مختلف است به طوری که به درد همه بخورد . و هر شخصی طبق تمایلات خود در این وب مطلبی ببیند . و هر گونه مطلب در این وب قرار می گیرد . باتشکر : مدیریت وب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 45
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 51
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 1,001
  • بازدید سال : 7,052
  • بازدید کلی : 136,250
  • کدهای اختصاصی

    کد نمایش آب و هوا

    کد نمایش آب و هوا



    ساعت فلش

    آپلود عكس

    آپلود عكس

    دیکشنری آنلاین

    دیکشنری آنلاین