loading...
جامعه ی مجازی تفریحی ایرانیان
رضا بازدید : 860 سه شنبه 04 بهمن 1390 نظرات (0)

نرم افزار Internet Download Manager معروف به IDM با بیش از ۲۰۰٫۰۰۰ کاربر ثبت شده در سراسر جهان یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود فایل از اینترنت میباشد. IDM سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد و بر خلاف دیگر نرم افزار های مشابه که قبل از شروع عملیات دانلود فایل ها را تکه تکه می کنند این نرم افزار در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت File ها را تکه تکه کرده و دانلود هر قسمت به طور جداگانه انجام می کند. این عمل باعث افزایش سرعت دانلود و دریافت File ها خواهد شد. همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید شما از طریق این برنامه می توانید انواع فایل ها را به آسانی دریافت کنید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار :

- نصب سریع و آسان نرم افزار
- افزایش پنج برابری سرعت دانلود بر اساس جدیدترین تکنیک ها
- قابلیت کشیدن و رها کردن – Drag & Drop لینک ها
- بهبود رابط کاربری نگارش جدید برنامه
- ویروس یابی انواع و اقسام فایل های دانلود شده
- ویژگی Speed Limiter برای محدود کردن سرعت دانلود یک فایل مشخص

- پشتیبانی کامل از ساکس ورژن 4 و 5 ( socks v4 & v5 )

- پشتیبانی از انواع پروکسی سرورها مانند Microsoft ISA, FTP proxy servers

- قابلیت ادامه دانلود های نیمه تمام از جایی که ارتباط اینترنتی شما بنا به دلایلی قطع شده است
- دانلود فایل های ویدیویی FLV از سایت های YouTube, Google Video, و MySpaceTV
- سازگاری با انواع مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، اپرا MSN Explorer, AOL, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 و دیگر مرورگر های محبوب برای اجرا نمودن خودکار برنامه به منظور مدیریت دانلود فایل ها
- پشتیبانی از پروتکل های HTTP, FTP, MMS و HTTPS
- پشتیبانی کامل از ویندوز های Xp/2000/2003/Vista 
- پشتیبانی از اکثر زبان های زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی
- و …





برای این ورژن نرم افزار تا الان سایت های فارسی زبان نتوانسته بودند کرک یا کیگنی بیابند . بنده خودم با هزار سختی کرک این نرم افزار را از سایت های معروف کرک خارجی با هزار فیلترینگ توانستم بیابم و این را دانستم که برای شما هم این زمینه را فراهم آورم که شما هم از این نسخه استفاده کنید ... مهمترین ویژگی این ورژن پشتیبانی کامل از ساکس می باشد .

برای کرک ابتدا نرم افزار را نصب نمایید .... بعد از نصب برنامه به طور خودکار اجرا می شود که آن را از طریق قسمت نوار وظیفه خارج نمایید (بر روی آیکون نرم افزار   در آن قسمت راست کلیک کرده و سپس دکمه ی exit را بزنید ) .... سپس محتویات داخل پوشه ی کرک را بسته به نوع ویندوز 32 یا 64 بیتی بر قسمتی که نرم افزار را نصب کرده اید کپی کنید . مانند : C:\Program Files\Internet Download Manager .... سپس فایل patch را اجرا کنید و دکمه ی patch را کلیک کنید

بعد از این که عملیات patch تمام شد کامپیوتر را یکبار restart کنید .... حالا کاملا این نرم افزار کرک شده و قابل استفاده است .

هر گونه مشکلی داشتید در قسمت نظرات برای من بنویسید تا در اسرع وقت جوابتان را بدهم .


دانلود در ادامه مطلب

رضا بازدید : 251 پنجشنبه 29 دی 1390 نظرات (0)

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت (تاریخ ۱۲٫۰۱٫۲۰۱۲) آماده دانلود کرده است که نسخه IE 9 نیز در این ویندوز وجود دارد . این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید .

 

| دانلود نسخه ۳۲ بیتی ویندوز سون ، آپدیت شده January 2012 |

برای دانلود بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

رضا بازدید : 450 پنجشنبه 29 دی 1390 نظرات (0)

QQ-Player عنوان یک پلیر قدرتمند و عالی می باشد که از انواع فرمت های مالتی مدیا پشتیبانی می کند . این نرم افزار علاوه برپخش فرمت های مختلف ، قابلیت تبدیل فرمت فایل ها را نیز به شما می دهد که قابلیت تقسیم و یا ادغام فایل های ویدئویی را نیز دارید . فرمت های مختلفی همچون swf, flv, wmv, mkv, vob, avi, mp4, ifo, wm, ts, rm, mov, rp, rt, qt و … توسط این نرم افزار پشتیبانی می شوند . از سایر ویژگی های این پلیر می توان به سازگاری با انواع زیرنویس ها ، قابلیت گرفتن اسکرین شات از فیلم ها ، عدم نیاز به نصب کدک های اضافی ، استخراج صدا از فیلم و … اشاره کرد .

دانلود در ادامه مطلب

رضا بازدید : 280 چهارشنبه 28 دی 1390 نظرات (0)

فونت ها از جمله مهمترين ابزارها در زمينه طراحي محسوب مي شوند.طراحان در طراحي هاي خودت به فونت هاي زيبا احتياج دارند که با استفاده از فونت ميتوانند به زيباي کار و طراحي خود جلوه خاصي ببخشند. اين مجموعه شامل 1380 فونت براي طراحان است که از ارزش بالاي برخوردار است.شما عزيزان ميتوانيد از اين فونت ها در طراحي خود استفاده کرده و از ان نهايت لذت رو ببريد.
براي دانلود اين مجموعه فونت به ادامه مطلب مراجعه کنيد ...

درباره ما
Profile Pic
با سلام به بازدید کنندگان محترم وب ؛ این سایت هدف خاصی را دنبال نمی کند . بلکه تمام هدف ها را دنبال می کند و مطالب آن مختلف است به طوری که به درد همه بخورد . و هر شخصی طبق تمایلات خود در این وب مطلبی ببیند . و هر گونه مطلب در این وب قرار می گیرد . باتشکر : مدیریت وب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 45
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 261
  • بازدید ماه : 190
  • بازدید سال : 6,241
  • بازدید کلی : 135,439
  • کدهای اختصاصی

    کد نمایش آب و هوا

    کد نمایش آب و هوا



    ساعت فلش

    آپلود عكس

    آپلود عكس

    دیکشنری آنلاین

    دیکشنری آنلاین